Home Praktijk Dr. Tisscher Publicaties Het weten waard Actueel Contact

vragen (FAQ)

Register
Andere sites

Veel gestelde vragen (FAQ):
Wie ben ik?

De lezers worden om commentaar op de begripsvorming en inhoud van het volgende onderdeel gevraagd. Indien u het er niet mee eens bent of aanvullingen heeft, geef dit dan a.u.b. door via ons contactformulier of info@drtisscher.org.

IK BEN TRILLINGEN MATERIE OVERMAAT
  HOMEOPATHIE ALLERGIE AAN MATERIE
EEN mens menselijk irritant belast
      + = dood
Arbeid bevalt me irriteert blessure / breuk
Wormen nvt ja, eosinofylie invasie + jaren
Schimmels Ja ja infectie + jaren
Bacteriën Ja ja infectie + 3 weken
Amoeben Ja ja invasie + maand
Virussen Ja ja infectie + 3 dagen
Mycoplasma nvt ja infectie + ?
Plasmide nvt ? chronisch ziek
Prionen nvt ? + na jaren
Eiwitten Ja ja gif / chronisch ziek
Vetten ja ja / collaps chronisch
Karbohydraten ja ja chronisch ziek
Chemicaliën ja ja vergif + uren
Mineralen ja ja vergif + uren
Metalen ja ja vergif + uren
Golven ja intolerantie chronisch ziek
Elektriciteit ja idem elektrocutie
Elektromagnetisch veld ja idem beklemming (MRI)
Psyche ja stekels overgave
Tijd nee nood duivels oorkussen

Enige uitleg.

Kolom 1
Als je chronische klachten hebt dan is er een uitwendige oorzaak. Een overzicht van deze oorzaken staan hier vermeld.

Kolom 2
Het eerste afweersysteem van de mens is het voorgevoel, het reageren op het waarnemen door het krijgen van gevoelens of besef en de reflexen van het lichaam bijvoorbeeld de hoestreflex, braken en diarree. Het wordt bemiddeld door het zenuwstelsel en de spieren. Is dit systeem van slag, te herkennen aan een reageren binnen een half uur, dan is juiste therapie hiervoor mogelijk een homeopathische therapie of elektronica.

Kolom 3
Is het reageren later of langzamer na 1, 4, 6-8 uren, dan is het een allergische reactie, te behandelen met medicijnen tegen allergie. Reacties na 1 á 3 dagen dienen behandeld te worden met medicijnen die ingrijpen in de betreffende stofwisseling wil je toch datgene eten waar je niet tegen kan (reguliere medicijnen).

Kolom 4
Gaat over het natuurlijk beloop van onbehandelde ziekten / oorzaken en snelheid van overlijden of herstel van de ziekte zonder gebruik van medicijnen of tegengif.

In het leven kan men nooit genezen van een ziekte. Je moet datgene waar je vatbaar voor bent mijden of voorkomen dat het lichaam binnen dringt (Ingenieurs geneeskunde), het zenuwstelsel in balans houden (homeopathie) of symptomatisch bestrijden voor zover je het niet kan mijden, zoals het in de reguliere geneeskunde gebeurt. Medicijnen zijn er niet om te genezen, maar om versneld de betreffende stof uit het lichaam te krijgen of te voorkomen dat je leefpatroon ervoor moet wijzigen. Het ziek blijven en met medicijnen het leefbaar houden.

terug naar Veel Gestelde Vragen (FAQ) .....